2010. július 13.

július 4. Osaka/Japán (eszti)

Egész jót alszunk a kocsi hátsó felében. Miután kicsit osszeszedjük magunkat a parkolóban, egy McDonald’s felé fesszük az irányt, hogy a mosdóban meglegyen a fogmosás, tisztálkodás is.
10-kor újra egyesül a banda, és a kiskocsi elindul délnek. A cél Oszaka. Egy ideig a tengerpart mellett halad az út, és meg is állunk egy mártózásra. A szél nagyon fúj, és elvileg csak szorfosoknek lehet a vízbe menni, de az óriás hullámok nagyon csalogatóak, úgyhogy vagy egy órát ugrálunk, mint a bolondok.
Tegnap ilyenkor még a havat tapostuk a Fuji tetején, most meg bikini. Juhéj! Miután mindannyian elég sós vizet nyeltünk, folytatjuk utunkat. Gyonyorű hegyeken, volgyeken, falvakon kocsizunk keresztül.

Már este van, mire beérünk Oszakába. Itt mindossze 2,5 millióan laknak... Feladat: megfizethető szállást találni, ha nem megy, akkor internetet, hogy azon keressünk hostelt. Egyik sem akaródzik, pedig már elég fáradtak vagyunk. Japán igen csak más sztori, mint Délkelet-Ázsia volt. Ott bármit konnyen meg lehetett találni. Ha hajlandó voltál fizetni, akkor rogton ott volt a szolgáltatás is. Sajnos az ott elsajátított stratégiáink itt egyáltalán nem műkodnek. Úgy néz ki pl, hogy itt mindenkinek van net a mobilján, így az internet kávézó intézménye foloslegessé vált. Amikor végre meglátunk egy „internet bár” feliratot, majd kiugrunk a bőrünkből. A Viki meg én megyünk be, az eladó dobbenten néz ránk. Korbenézünk: szexbolt, bérelhető szobákkal. Kihátrálunk. Ha mást nem, a kozhangulatot tuti feldobja az eset.
A téma marad, a kovetkező órában csak love-hoteleket találunk. Már éppen kivennénk az egyikben egy szobát, amikor rálelünk a lányok tegnapi hoteljének tesójára. Fuji, tenger és két nap kocsiban alvás után kicsit ki vagyunk éhezve a fürdőszobára. Kánaán: forró fürdő, tiszta torülkoző, hoteles kontos, papucs, légkondi, tv és az elmaradhatatlan távirányítós wc.
(Asszem erről még nem szóltam. Az átlag japán wc-n az ülőke fűtott és külon tisztító papírral van ellátva. Jár hozzá egy irányító pult. Eddig 17 gombos a csúcs. Szóval itt bekapcsolhatsz lehúzást imitáló hangot, hogy a tobbiek ne hallják, ahogy a dolgodat végzed. Ennek persze állíthatod a hangerejét. Ha megvagy, három típusú popsi mosó sugár választható, ehhez a vízsugár hőmérséklete állítható. Van még jó néhány gomb, amit nem mertem kipróbálni, mert az ábra nem teljesen egyértelmű :). A Viki pl egyszer odahívta a biztonsági őroket, mert a gombok kozott van egy segélyhívó is :)
Végezetül a WC érzékeli, amikor felállsz róla, és előzékenyen lehúzza magát... )

Lényeg a lényeg, nagyon élvezzük a tisztulást. Miután mindannyian beoltozünk pszichiátriai ápoltaknak, az autómatából szerzünk egy sort, kimászunk az erkélyszerűségre, és együtt nézzük Oszaka fényeit.